Przed nami kolejne warsztaty dla kadry hufca.
Jeśli jesteś zastępowym, przybocznym, drużynowym, działasz w kręgu, hufcowym zespole czy we władzach hufca, to warsztaty są dla Ciebie! Program przygotował Zespół Kadry Kształcącej i namiestnictwa.
Termin: 21-22 marca 2015
Cena: 10 zł
Termin zgłoszeń: 13 marca 2015
Szczegóły wyjazdu, program i zgody rodziców można pobrać stąd.
Na zbliżające się Warsztaty z Pierwszej Pomocy można już pobrać regulamin, zgody rodziców i kartę zgłoszenia.
Przypominamy:
Termin: 7-8 marca 2015
Miejsce: SP 20 w Gotartowicach
Koszt: 5 zł
Termin zgłoszeń: 1 marca 2015
Ilość miejsc ograniczona. Proponujemy po 3 osoby z każdej drużyny.
Warsztaty będą prowadzić harcerze i instruktorzy Szczepu Gotartowice.
(zdjęcie: Inspektorat Ratowniczy Chorągwi Śląskiej ZHP)
Przypominamy, że w najbliższy czwartek 26 lutego o godz. 17.00 w hufcu odbędzie się spotkanie Namiestnictwa Drużyn. Pamiętajcie o składkach i sprawozdaniach.
Namiestnictwo drużyn zaprasza na comiesięczne wieczory z grami. Pierwsze spotkanie już w ten piątek o godz. 17 w harcówce na ul. Chrobrego. Zapraszamy wszystkich chętnych!
Milo nam poinformować, że z okazji Dnia Myśli Braterskiej siedmioro instruktorów naszego hufca zostało uhonorowanych „Odznaką za Zasługi dla Hufca Rybnik”. Są to następujące Druhny i Druhowie:
Przypomnijmy, że jest to najwyższe wyróżnienie Hufca Ziemi Rybnickiej.
Dziękujemy za Waszą służbę i życzymy nowych, harcerskich wyzwań.
Rozkaz specjalny Ls.1/2015 jest dostępny w zakładce Rozkazy.
Wszystkiego harcerskiego z okazji Dnia Myśli Braterskiej życzy komenda hufca :]
Przypominam o zgłoszeniach instruktorów do udziału w konferencji w dniu 7 marca. Szczegóły są w ponizszych artykułach. Zgłoszenia do dh. Agi Oleś 668376528
Czuwaj!
Drużynowi są proszeni o zgłoszenie trzech osób ze swojej drużyny do udziału w warsztatch z pierwszej pomocy. W przyszłym tygodniu ukaże się regulamin warsztatów. Koszt uległ zmianie-wpisowe to koszt ok.5-10 zł. Na najbliższej komendzie tj. 24 lutego będzie znany dokładny koszt udziału. Miejsce i termin nie uległ zmianie.
Serdecznie zapraszam wszystkie gromady zuchowe oraz druzyny harcerskie na zbiórkę z okazji DMB. Spotkanie odbędzie się w SP 34 o godzinie 10.00. Zakończenie przewidziane jest na godzinę 14.00. Wpisowe 2 zł- można wpłacić w piatek podczas dyżuru dh. Zuzy lub na miejscu. Wpisowe jest na poczęstunek (kołaczyk, soczek). Szczegóły imprezy znajduje się w regulaminie regulamin DMB CZUWAJ!
26 lutego tj. czwartek odbędzie się spotkanie namiestnictwa harcerskiego w hufcu o godzinie 17.00. Przypominam o składkach, sprawozdaniach.